Subject: Teid on kutsutud asutusesiseselt dokumenti üle vaatama
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Mar 2025 18:29:47 +0200

Tere!

Hiiumaa Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2511301/02244 
aadressile Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Linnumäe küla, Selveri ja soovib teie 
asutuse seisukohta eelnõule. Teid on kutsutud asutuse siseselt dokumenti üle 
vaatama.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27281557>  (menetlus nr: 
476757) ja kontrollige dokumendi andmeid.

Dokumendi ülevaatamine asutuse sees lõpeb (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et teil ei ole kommentaare lisada.

Toimingu kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge toimingu eest 
vastutava töötaja (HECTOR MANUEL JIMÉNEZ OTERO) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister